روکش غلطک بوبوتکس آلمان همیشه یک قدم جلوتر

کسب جایگاه ویژه برای محصولات و کش غلطک بوبوتکس آلمان در میان بهترین های جهان در مدت زمان نسبتاً کوتاه، و در مقیاس صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است. اما چنین موفقیتی تنها زمانی امکان پذیر است که مشتریان و کاربران روکش غلطک بوبوتکس آلمان نیز از محصولات آن کاملاً راضی و خوشنود باشند.

 

روکش غلطکی بوبوتکس

روکش غلطک بوبوتکس آلمان را در صنایع نساجی ، فویل و کاغذ و صنایع چاپ می توان استفاده کرد. سرمایه گذاری در تحقیقات و توسعه بهترین زمینه در موفقیت بوبوتکس است.

برای محصولات تولیدی بوبوتکس و به ویژه ایجاد راه حل های خاص برای مشتریان ، در به کارگیری قدرت نوآوری و خلاقیت، نیروهای محرک موفقیت ما بوده، که روکش غلطک بوبوتکس را نیزبه عنوان ارائه دهنده در نوآوری مطرح کرده است. ما به طور دائم درگیر توسعه بیشتر محصولات و مواد و همچنین آزمایش فرآیندها و برنامه های جدید با تحقیق و توسعه خود در آزمایشگاه های روکش غلطک بوبوتکس و شرکای خود هستیم. به این ترتیب که روند توسعه پیشرفت های جدید یا – همراه شدن با مشتریان بوبوتکس – راه حل های خاصی برای مشتری ایجاد می کند. به مانند استفاده از انواع مختلف لاستیک از قبیل سیلیکون ، پلی یورتان نیتریل ، پی وی سی و … Pvc ,PU, NR, EPDM, Nitril, Silicone

نمونه های ذیل از آخرین پیشرفتهای بازار هستند
    • روکش غلطک های ساخته شده از لاستیک ، چوب پنبه برای فن آوری برش فویل ، کاغذ و سیم پیچ
    • روکش غلطک های سیلیکونی برای چاپ فلکسوگرافی و
    • روکش غلطک های لاستیکی مخصوص تولید مقوا راه راه

فرآیندهای تولیدی انتخاب شده در بوبوتکس آلمان، بالاترین عملکرد ممکن و همچنین کیفیت محصول را تضمین می کند و از طرف دیگر انعطاف پذیری بالا و زمان پاسخ کوتاه به درخواستهای فردی مشتری را نیز تضمین می کند. روکش غلطک بوبوتکس آلمان طیف گسترده ای از ماشین آلات را برای تولید انواع محصولات بسیار متنوع خود در اختیار دارد که آنها را قادر می سازد ساخت کامل محصولات خود را انجام داده و با بالاترین استانداردهای کیفیت را تضمین کند.

ماشین آلات خط تولید بوبوتکس آلمان شامل :

Automatic vulcanisation machine / rotary vulcanising machine (Auma) Vulcanisation press Extrusion line Embossing calender with embossing rolls of many different structures Tenter frame Weaving machines for our special fabrics

کیفیت بالا و طیف بسیار گسترده محصولات روکش غلطک بوبوتکس، به همراه درخواست های منحصر به فرد مشتری و توجه به کمترین اثربخشی هزینه ها، به مهندسی تولید بسیار کارآمد و مطلوب نیاز دارد که در بوبوتکس به آن توجه خاص شده است . در ابتدا تمرکز بوبوتکس بر تولید روکش غلطک مورد استفاده در صنایع نساجی بود که بعداً تولید روکش غلطک در صنایع فویل و کاغذ وچاپ نیز اضافه شد. که قدرت ابتکار شرکت بوبوتکس، در این زمان (سال ۱۹۹۵) در استفاده از پلی اورتانهای ترموپلاستیک به عنوان روکش غلطک در ایتما میلان، به عنوان اولین تولید کننده در جهان معرفی شد.

در حال حاضر مواد ذیل در بوبوتکس مورد استفاده قرار می گیرد :
      • الاستومرها (لاستیک طبیعی و مصنوعی )
      • پلی اورتان های ترموپلاستیک
      • الاستومرهای ترموپلاستیک
      • پی وی سی
      • سیلیکونها
      • NBR / PVC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *